اس ام اس دلتنگی,اس ام اس خداحافظی,اس ام اس تنهایی

اس ام اس دلتنگی,اس ام اس خداحافظی,اس ام اس تنهایی


از زندگی پرسیدم:
چرا اینقدر سختی؟
زندگی لبخند زد و پاسخی داد:
شما ادم ها هیچگاه
قدر راحتی را نمیدانید!

 


اس ام اس غمناک&&عاشقانه&&پیامک عاشقانه

 



تو با تمام قلب من نیومده یکی شدی
به قصد کشتن اومدی تموم زندگی شدی
بیا به قلب عاشقم بهونه جنون بده
اگه مثل من عاشقی توهم به من نشون بده
من که بریدم ازهمه به اعتماد بودنت
دیگه باید چی کار کنم واسه به دست آوردنت
ازلحظه ای که دیدمت بیرون نمیرم از خودم
دیگه قراره چی بشه بفهمی عاشقت شدم

 


اس ام اس غمناک&&عاشقانه&&پیامک عاشقانه

 



بهای دوست نه از زیبایی اوست نه از دارایی اوست
بلکه به وفاداری اوست

 


اس ام اس غمناک&&عاشقانه&&پیامک عاشقانه
 

 


برو...
هروقت عاشفانه ات، صادقانه شد برگرد...
منتظر خواهم ماند

 


اس ام اس غمناک&&عاشقانه&&پیامک عاشقانه

 



توی دنیا واسه کسی بمیر
که بدونه ارزش اشک تو رو
نه واسه اون که با یه خطای تو
ول کنه تنها بزارتت تورو
سروده خودم

 


اس ام اس غمناک&&عاشقانه&&پیامک عاشقانه

 



حرف میزنی اما تلخ
محبت می کنی ولی سرد
چه اجباری است دوست داشتن من!

 


اس ام اس غمناک&&عاشقانه&&پیامک عاشقانه

 



هنوز هم وقتی باران میاید تنم را به قطرات باران میسپارم . . . میگویند باران رساناست. . . شاید دستهای مرا هم به دستهای تو برساند

 


اس ام اس غمناک&&عاشقانه&&پیامک عاشقانه

 



به من شلیک کن..
حتی اگر به هدف هم نزنی
برایت خواهم مرد!‏

 


اس ام اس غمناک&&عاشقانه&&پیامک عاشقانه

 



پر از توأم... به تهیدستی ام نگاه مکن,مگو هیچ نداری ببین.... "تو را دارم

 


اس ام اس غمناک&&عاشقانه&&پیامک عاشقانه

 



عشقت توی دلمه.
حتما باید باهات عاشقونه حرف بزنم آخر شب؟
بعد با چه رویی صبح با خدا عاشقونه حرف بزنم ؟
اصلا دیگه من عاشق خدا محسوب میشم؟
یه کاری که گفته نکن رو انجام بدم؟آره؟
بفهم عشق زمینی من....!
عشق آسمونیم اجازه نمیده....!

 


اس ام اس غمناک&&عاشقانه&&پیامک عاشقانه

 



بر عکس فلش مموری ها که روز به روز کوچکتر می شوند و پرظرفیت تر بعضی آدم ها روز به روز بزرگتر میشن و بی ظرفیت تر

 


اس ام اس غمناک&&عاشقانه&&پیامک عاشقانه

 



عاشقانه ترين غزلم را دروصف توميسرايم.....غزلم غزل نيست حرف دل است.....من عاشقم به حرف دل ميگم غزل..شايد اينجوري سبك شم شايد

 


اس ام اس غمناک&&عاشقانه&&پیامک عاشقانه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 6 آبان 1394برچسب:, ] [ 17:38 ] [ میلاد ]
[ ]